söndag 29 september 2013

Semestah


Närmare 30 grader och stekande sol varje dag, helt perfekt väder!


Det blev vars en förfriskning på Kastrup i väntan på planet, jag firade min födelsedag kvällen innan vi åkte så det blev ingen sömn förrän på planet för vår del.


Utsikten från vår balkong, behöver jag säg att jag saknar Spanien redan?


Eftersom jag har 7,5 hp tenta imorgon bitti spenderade jag en del tid under parasollet i solstolen för att plugga.


Drinkar i överflöd


Morgonpromenad bort till frukostbuffén, har ätit alldeles för mycket denna veckan.


Min fina vän C jobbar i spaet på hotellet där vi fick härliga behandlingar


Inifrån hotellet

Ett urval från desserbuffén


Soluppgång ute på terassen där vi avnjöt frukost varje morgon


Sa Calobra åkte vi till på min födelsedag, super härlig lite mysig vik


Spaniorerna verkar inte ha allt för lång ben, värre med mina spiror


Vackra Sa Calobra


Bästa sättet att utforska ön på är helt klart att hyra bil, vi hyrde en Peuegot 308 och med min rastlösa fästman S så har vi nog fått se hela ön på bara ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar