fredag 2 mars 2012

Tips!

Detta var skönhetsprodukterna som fanns i påsen som jag fick med mig hem häromdagen.
Silver schampoo från Loreal, har hört mycket gott om den så det är säkert värd att testa då jag tidigare bara kört på Matrix eller Maria Nilas varianter.
En inpackning från Matrix serien Biolage gick också följa med hem, intensiv för skadat hår, jag tror mitt hår kommer suga åt sig all näring den får just nu.
Moroccanoil - Det finns inget bättre, hyllar denna hårolja till skyarna eftersom jag för lite mer än ett halv år sedan gick från mörk, mörk brunett till mitt vanliga ljusa jag igen. Det sliter verkligen på håret, men min stora räddning i detta fallet var förutom inpackningarna oljan från Moroccanoil! Jag använder Light varianten för ljust år - Spring och köp tjejer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar