måndag 6 februari 2012

Allévo

Okej, nu vet jag att någon kanske kommer att ryta till. Jag är absolut inte fet, men jag vill bli av med trivsel kilona, därför joinar jag svärmor med Allévo metoden. Det började som en utmaning på hennes jobb, och efter två veckor har hon gått ner hela 7 kilo. Värt ett försök tänkte jag, så nu kör vi! Det blev till att åka till Maxi igår för att bunkra upp ett lager så jag klarar mig ett tag.




Främst satsar jag på Kickstart shakerna Very Low Carb i smakerna banan-hallon och självklart choklad, men även en smootie i jordgubb-blåbär och en broccolisoppa fick följa med hem.
Kände dock att jag behövde något att tugga på förutom sockerfria tuggummin så det fick bli en bar till mellanmål idag. Men totalt 660 kcal på en dag är inte fy skam, då är jag ändå inte hängig eller hungrig.

1 kommentar:

  1. Trevligt! Se till att dricka minst 2 liter vatten varje dag för att motverka huvudvärk.

    /Elin - http://hejaelin.webblogg.se

    (Ps. ändra inställningarna så alla kan kommentera dina blogginlägg, nu var jag tvungen att logga in på mitt goooglekonto!)

    SvaraRadera